Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål omkring betaling:

Klik her for at se vores betalingsmetoder.

Der kan være flere grunde til dette. Tjek først følgende punkter:

  • Er min adresse korrekt udfyldt?
  • Er mine kortoplysninger korrekte?
  • Forsøg følgende muligheder hvis du kan bekræfte ovenstående:
  • Gennemfør bestillingen i en anden browser
  • Forsøg med en alternativ betalingsmetode

Hvis betalingen fortsat ikke går igennem, kontakt da vores kundeservice.

Der kan være flere grunde til dette. Klarna må desværre ikke oplyse os om grundene hertil, da det er beskyttede oplysninger, men du kan ringe til dem direkte på tlf. 69 91 88 81 og få oplyst grunden. Det kan være alt fra måden adressen skal skrives ind, til ubetalte fakturaer.
Klarna sender fakturaen direkte til dig.
Med hensyn til Klarna-relaterede spørgsmål bedes du kontakte Klarna direkte for at få den bedst mulige support. Du kan finde kontaktinformation til Klarna her: https://klarna.com/dk.
Vi har ikke adgang til Klarna fakturaer, så vi beder dig venligst om at kontakte Klarna direkte for at få bedst mulig hjælp. Du kan finde kontaktinformation her: https://www.klarna.com/dk/kundeservice/

Ofte stillede spørgsmål omkring ordering:

  1. Først skal du finde de produkter du vil bestille. Brug navigationen til at finde den rigtige kategori.
  2. Når du er inde i den rigtige kategori, kan du klikke på de produkter du synes om for at komme ind på produktsiden.
  3. På produktsiden finder du produktnavnet, produktbeskrivelsen, prisen og billeder af produkterne i alle farver. Du kan også finde et link til en størrelsesguide på produktsiden. Vælg den ønskede farve og størrelse og klik på "Tilføj til indkøbskurv".
  4. Når du klikker på "Tilføj til indkøbskurv", kommer der et lille pop-up-vindue som fortæller hvad du har tilføjet til indkøbskurven. Her kan du vælge om du vil fortsætte med at handle eller fortsætte til kassen. Hvis du vil købe flere produkter skal du klikke på "Fortsæt med at handle". Hvis du vil fortsætte til kassen og købe de valgte produkter skal du klikke på "Fortsæt til kassen".
  5. I kassen skal du skrive dit navn, adresse og din foretrukne betalings- og leveringsmetode. Når dette er udfyldt korrekt skal du klikke på "Bestil" nederst på siden. Du har nu færdiggjort din bestilling og vil se en ordrebekræftelse samt modtage en ordrebekræftelse i din e-mail.
Sommetider har vi tilbud og rabatter som kun gælder på nettet, men normalprisen er generelt den samme på nettet og i butikker.
Desværre ikke. De bliver behandlet som to separate bestillinger.
Du skal skrive rabatkoden ind i rabatkodefeltet i kassen. Sommetider er det ikke muligt at kombinere rabatkoder med andre rabatter.
Kontakt vores kundeservice her, så vil vi forsøge at trække rabatten fra din ordre efterfølgende.
Ja, det er muligt at vælge en anden leveringsadresse. Dette udfyldes i kassen. Undtagelsen er hvis du vælger betaling med faktura. I så fald kan pakken kun sendes til betalers adresse af kundersikkerhedsmæssige årsager.
Fra Horze.dk kan du kun bestille inden for Danmarks grænser, og desværre ikke til Grønland og Færøerne. Se på flagene øverst på webshoppen for at se hvilke andre lande vi leverer til.
Kontakt os hurtigst muligt her. Så skal vi forsøge at ændre det inden pakken er sendt. Bemærk dog at det ikke er muligt at tilføje varer til ordren, eller at ændre til andre produkter. 
Hvis ordren ikke er afsendt, kan vi stadig nå at rette leveringsadressen. Det bedste er at ringe til kundeservice på tlf. 78 15 02 80. BEMÆRK: Vi pakker din ordre så hurtigt som muligt, så ring hurtigst muligt.
Der findes en størrelsesguide til de fleste produkter og der er et link til størrelsesguiden på produktsiden. Hvis du stadig er i tvivl, så tøv ikke med at ringe til os.

Ofte stillede spørgsmål omkring levering:

Det afhænger af hvornår du bestiller og hvilke produkter du har i indkøbskurven. Den beregnede leveringsdato vises altid i kassen og i din bestillingsbekræftelse. Mange mærker har en længere leveringstid, hvilket forsinker leveringen lidt, men Horze og B Vertigo produkter kan leveres meget hurtigt. Det er også muligt, at kigge på produkterne i vores Horze-butikker og købe produkterne der.

Normal leveringstid er 2-3 hverdage.

Produkter med brodering tager normalt 2-5 dage ekstra.

Vi har også produkter som er bestillingsvarer fra mærker som f.eks. Bucas, Sprenger og Back On Track. Leveringstiden for disse mærker er sommetider nogle dage længere, og den ekstra leveringstid er vist på produktsiden og også i indkøbskurven.

Du burde have modtaget en e-mail med et forsendelsesnummer. Klik på linket i den e-mail for at få opdaterede opysninger om din forsendelse.

Når du bestiller i vores webshop modtager du en bestillingsbekræftelse i din e-mail. Vi begynder at plukke og pakke din bestilling inden for 24 timer. Hvis ordren indeholder produkter med længere leveringstid, venter vi til vi har modtaget disse produkter i vores lager. Den forlængede leveringstid vises på alle produktsider. Du modtager også information om hvad den forventede leveringstid er i din bestillingsbekræftelse.

Når vi sender bestillingen ud, modtager du en e-mail med trackingnummeret så du kan følge din ordre. Når den ankommer til dit lokale posthus modtager du en besked om det via SMS eller brev. Husk at medbringe identifikation og trackingnummeret når du henter ordren på posthuset. Husk at bestillingen skal afhentes på posthuset inden for 14 dage, for at undgå returnering.

Ofte stillede spørgsmål omkring returnering:

Horze bruger online returnering i Danmark.

Følg disse enkle trin for at sende retur til Horze:

  1. En QR-kode er nu blevet sendt til dig via SMS eller e-mail.
  2. Pak dine returprodukter godt ind.
  3. Aflever din returnering til det nærmeste posthus og vis din QR-kode.
  4. Posthuset udskriver derefter din returlabel og sætter den på pakken og giver dig en kvittering, der bekræfter, at du har sendt returen.

    Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte vores kundeservice. her.

Når du returnerer din bestilling bruger vi normalt 2-3 uger på at behandle den. Kontakt venligst vores kundeservice hvis du har spørgsmål til din returnering.

Vi tilråder at du får et trackingnummer på din returnering, i tilfælde af at pakken skulle gå tabt. Vi refunderer kun forsvundne pakker mod et trackingnummer.

Produkter bestilt online kan kun returneres hos den online butik. 

For at returnere en pakke til os, skal du logge ind på din konto og begynde en online returproces. Følg disse instruktioner:

  1. Gå til min konto her.
  2. Hvis du bestilte som gæst, kan du registrere din online returordre her.
  3. Når du har registreret din returnering online, sender vi dig en returlabel på pdf via e-mail.
  4. Sørg for at lægge de produkter du vil returnere i returpakken.
  5. Udskriv returlabelen og sæt den fast på returpakken.
  6. Indlever returpakken i nærmeste posthus.

Horze betaler for forsendelsen af returneringen!

Hvis du har betalt med kreditkort, refunderer vi pengene direkte ind på kortet. Refunderinger fra PayPal gøres direkte til PayPal. Hvis du har betalt med Klarna kommer refunderingen fra Klarna, og skulle du have spørgsmål til dette, bedes du kontakte Klarna support via https://klarna.com/dk. Ved andre betalingesmetoder skal vi bruge din bankinformation og derefter refunderer vi pengene til din bankkonto.
Dette er meget uheldigt, men det sker af og til. Tag venligst kontakt til vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Ofte stillede spørgsmål om gavekort:

Søg på gavekort i søgefeltet eller gå direkte til gavekort side. Her kan du vælge beløb og lægge det i indkøbskurven. Det er ikke muligt at købe gavekort sammen med andre produkter.
Når du går til indkøbskurven, vil du få mulighed for at tilføje koden på dit gavekort lige efter vare oversigten.
Du kan bruge et ubegrænset antal gavekort på en ordre.
Ja. Hvis du returnerer varer som er betalt med gavekort, vil vi da refundere beløbet til gavekortet. Du vil modtage en e-mail med detaljer om refunderingen på dit gavekort, når vi modtager din returpakke.
Du kan bruge dit gavekort på horze.dk og i vores butikker. Bemærk: Gavekort kan ikke bruges i efterfølgende butikker: Næstved, Sydjylland, Slagelse og Ålborg! Et gavekort købt i Danmark, kan ikke bruges i udlandet.
Ja - Kontakt venligst vores kundeservice her med info om dit navn og nummeret på dit gavekort. Husker du ikke nummeret, så giv os venligst den e-mail du bestilte med og/eller ordrenummeret du fik ved bestilling af gavekortet.
Det er desværre ikke muligt at betale for gavekort med rabatkoder.
Vi vil i første omgang altid råde til at tjekke spamfilteret, da det kan være blevet fejlsorteret hertil. Hvis det ikke er tilfældet, kontakt da vores kundeservice for en løsning.

Ofte stillede spørgsmål omkring andre emner:

Klik her for at se et kort over alle vores Horze-butikker i Danmark.
I alle nyhedsbreve er der et link med "AFMELD" nederst til højre i e-mailen. Klik på linket for at afmelde. Du vil modtage en bekræftelse via e-mail på afmeldingen.
Vores webshop har et større udvalg af visse mærker end vores Horze-butikker. Hvis du ønsker at finde ud af om et produkt er tilgængeligt i din lokale butik, så kontakt venligst butikken. Få et overblik over Horze-butikkerne her.

Vi er glade for at hjælpe dig med eventuelle spørgsmål, du måtte have. Du kan kontakte os når som helst ved blot at svare på ordrebekræftelsen sendt fra Horze. Vi er også tilgængelige for dig mandag til fredag på telefon og chat.

Kontakt

+45 35 15 10 19

Mandag til Fredag

09:00 – 12:30, 13:00 – 15:00

;