Kundeservice

Her kan du finde svar på dine spørgsmål vedrørende shopping i vores online butik, din bestilling, betalingsmuligheder og mere.

 

Hvor er min pakke?

 >> Tjek din ordrestatus her << 

 

Har du andre spørgsmål?

Vi er glade for at hjælpe dig med eventuelle spørgsmål, du måtte have. Du kan kontakte os når som helst ved blot at svare på ordrebekræftelsen sendt fra Horze. Vi er også tilgængelige for dig mandag til fredag på telefon og chat.
 

Vi kan desværre ikke tilbyde dansk kundeservice på telefon i øjeblikket. Vi undskylder for denne ulejlighed, vi er snart tilbage igen. Tøv ikke med at kontakte os på e-mail og chat! 

Opmærksomhed! På grund af en systemændring kan der forekomme forsinkelser i behandlingen og leveringen af din ordre/retur. Vi er opmærksomme på dette faktum og vil behandle hver enkelt sag så hurtigt som muligt. Under "Hvor er min pakke?" kan du til enhver tid selv følge din leveringsstatus. Tak for din forståelse!

Bemærk venligst, at bytte- og broderiservice ikke er aktiv. Hvis du har brug for at ændre størrelsen på dit produkt, vil den smidigste og hurtigste måde være at returnere det oprindelige produkt for at få pengene tilbage og bestille varen igen i en anden størrelse. Hvis din oprindelige ordre indeholdt en kampagnepris, vil vores kundeservice gerne hjælpe dig med dette emne. 


Mandag til Fredag
09:00-12:00, 13:00-14:00

Send os din e-mail her!
Chat: tilgængelig i åbningstider